2011

Vi höll på att missa 12-slaget, för vi var mitt uppe i en diskussion om yatzy. Jag hade rätt (som (nästan alltid) vanligt)! Vi hann precis öppna champagnen och hälla upp i glasen och skåla till Loa, nej vad heter han? Ah, gubben på TV i alla fall, sedan gick vi in på toaletten och drack champagne och kollade på raketer. Anledningen till att vi stod på toa (bland bajsblöjorna) och myste var för att vi har utsikt över hela stan där ifrån. Riktigt fint var det att se så många raketer samtidigt och på riktigtbra avstånd var dem också (jag är livrädd för smällare!).

Jag är toknöjd med hur vi firade in det nya året, bara jag och Carl. Vi hade faktiskt sån tur att Lilly ville sova! Inget krångel, bara vi, precis som vi är när vi är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0