2010

(kort) Sammanfattning;

Hela året har det känts som om jag varit med i nån kass jäkla realityshow, typ som For Love Or Money. Ja, det är precis så mitt liv varit det senaste året och inga skämt där heller, hela året!

Alla som känner mig och står mig nära (rikligt nära) kan säga att jag faktiskt ser till folks inre och inget annat (fast jag är en bitterfitta utan dess like och tycker väääldigt mycket om andra beslut osv.). Jag gillar kärlek och det är något man måste kämpa för, speciellt när man har familj, så är det bara! I vilket fall så har vi kommit en bit på vägen i förhållandeknak, säkert 3 år extra kan man räkna det som vilket gör att jag och Carl varit tillsammans i 7 år inofficiellt (officiellt 4 år). Hoppas på att den sortens prövningar är avklarat i alla fall för det närmsta... för alltid!

Med glädje har jag i alla fall lämnat det förfärliga 2010 bakom mig. Ett jävla skit år rent ut sagt! Det bästa var helt klart att Lilly kom och inte så mycket mer... jo... att faktiskt så många ställer upp och att jag lärt mig älska människorna i min närhet ännu mer!

Nu 2011!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Skitår, JA! 2010 kan dra.



filmen på lilly, jag dör. så söt!

2011-01-01 @ 16:46:07
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nja, men tänk alla erfarenheter rikare du är :-) Satt precis och bläddrade i min kalender och såg att i juni stod det "Anki&Tyra" flera gånger :-) Saknar er :-) Höra Tyra ropa på Annan&Emi :-D Men vi kommer snart på besök. LOVAR <3 Puss&Kram

2011-01-01 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0