Middagsgäster

Idag fick vi spontanbesök av min kusin (egentligen syssling), hennes man och bebis. Jag slägde ihop en korvstroganoff av en hel falukorv (en böjd och stor!) men ändå känndes det som om jag lagade alldeles för lite mat. Idag hade jag till och med så lugna och synkade barn så det blev en äpplepaj till efterrätt, Tyra assisterade!

Bebisarna låg en bra stund och grejade i babygymmet, sötnosarna! Tindra som deras tjej heter har verkligen vuxit till sig. Även om hon är liten fortfarande så är hon inte världens minsta bebis som hon var sist vi sågs. Nu var hon en riktigt stadig tjej, och då menar jag inte på tjockleken. Starkare bebis har jag nog aldrig sett, hon går nog och köper godis själv snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0