Nya tider!

Godmorgon!

Idag börjar vi nya tider på förskolan (äääntligen!). Jag tror dessa tider kommer göra stor skillnad! Jag är vekligen så taggad till hur vardagen kommer att bli!

Just nu sitter jag och Tyra och äter frukost (eller Tyra lapar sin frukost som katten, det säger hon själv) något vi inte brukar göra hemma annars när det är förskoledagar. Då har Tyra ätit på förskolan och jag har inte ätit alls, ner jag äter inte ens ätit när jag kommit hem, inte ens lunchs har det blivit för det har jag inte hunnit laga för ens jag varit tvungen att gå igen. Ja denna nya tiden öppnar verkligen nya dörrar, framför allt för mig!

Hoppas i får en fin dag, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Nikki

vilket långt hår hon har fått! fint!

2011-01-17 @ 15:58:29
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0