Snickers + salami = sant!

Carl är ute, "sista kvällen med grabbarna" typ... Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att han går ut. Mest av den anledningen att jag blivit bekväm av mig. Han står för det mesta hela kvällarna medan jag har Lilly. Det bertyder att det blir diskat, städat och mat serverat. Men nu, nu sitter jag här ensam vrålhungrig med en missnöjd bebis. Hade varit skönt om han kom hem och lagade något gott. Bara smörgåsar (jag lovar, hans smörgåsar är till och med godare än mina!) sedan kunde han gå igen. Men så kommer det ju inte bli så jag sitter istället och käkar snikers (som jag egentligen inte gillar) och pålägg. Kombinationen är ganska god faktiskt, skulle behöva något att dricka bara.

Jag ska nog lägga mig snart, om bebisen vill. Hoppas på att hon skulle kunna tänka sig att somna för natten i alla fall 30 min tidigare än vanligt. Idag är jag trött och i morgon blir det badhuset med stora tjejen och då behöver man energi!

GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0