Ett tips värt att testa!

Vad gör ni för att känna er lite extra fina och fräscha?

Jag brukar peela mig med kaffesump! Det är ett tips jag hittade på en av mina favvo bloggar för ett par å sedan. Ni som lägger pengar på dyra produkter borde testa det, eller testa det även om du inte lägger pengar på dyra produkter! Det peelar bort död hud jättebra, huden får fin lyster (om man är lika blek som jag får man en fin brun/gyllene ton) och huden blir återfuktad!

Jag brukar till och med peela hela kroppen, man luktar jättegott!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Eftersom jag är en sådan torris använder jag mig aldrig av scrub. Bara peelinghandskar med exempelvis Stockholmsgruppen shower gel fresh crush. Doftar exakt som lime. Sen på med en fet body butter över hela kroppen- då känner jag mig som en ny människa!

2011-01-25 @ 23:55:36
URL: http://luluscastle.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tar du sumpen som blir i kaffefiltret efter att man kokat kaffe och sedan blandar med lite vatten eller?

2011-01-26 @ 21:20:21
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0