@ work?

Det var härligt att komma hemifrån igår och komma till mitt förhoppningsvis kommande jobb. I ca 2 timmar satt jag bredvid och kikade på hur tjejerna jobbade, en del i min utbildning. Det känns som att det kommer vara svårt innan man kommer in i det (igen, allt gick så himla fort och det var massor med nya inställningar att lära sig). Det som gäller är snyggt och snabbt! Man måste helt enkelt vara väldigt effektiv.

Saker jag måste lära mig (igen) är snabbkommandon, välja bilder och få snabbheten (självklart!), att vara väldigt effektiv helt enkelt! Och ni som undrar var det är för jobb jag talat om så är det på Nelly.com.


jag och anne


Kommentarer
Postat av: Emil & Hanna

Oj, när ska du börja jobba? Vad spännande :-D Hoppas ni har det toppen. En helg i Borås framåt våren hade kanske vart nåt, med djurparken på toppen av det hela? Stor kram

2011-01-29 @ 11:40:49
Postat av: KariN

Fan vad kul. Grattis!

2011-01-29 @ 15:13:09
URL: http://attanskarin.blogg.se/
Postat av: Lulu

Vad kul! :D Är det bildredigering som ni sysslar med? All lycka i vilket fall :D

2011-01-29 @ 17:22:57
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0