Ytterkläder, check!

-1330 kr. Ja det är så många kronor jag köpte barnkläder för i torsdags. Jag har redan nu fixat Tyras vår, sommar och höst ytterkläder (i princip). Och lite annat smått och gott, det ni! Det mesta shoppade jag på Polarn o Pyret som har sån sjuk REA nu. Det blev ett set med skal och en vindfleece till Tyra som hon kan hela året ut och lite till. Lilly fick inget från Polarn, jag tyckde allt som Babyrean hade kvar var ganska fult.

Borås bästa barnklädsbutik besökte jag också, Skattkammaren. Där gavs det nästan bort kläder. Jag tycker jag fyndade rejält. Jag passade på att bli VIP-medlem, eller ja...hon som jobbar där erbjöd mig och jag sa ja! Tyra fick mest saker där också, Lilly fick endast body.

(Förresten om någon känner att den/dem vill köpa en overall till Tyra inför nästa vinter så kan den eller dem persnonerna gå till Polarn o Pyret för där reas det nämligen ut denna vinterns kläder, bara ett tips! En billig och bra overall kan man helt enkelt få! Då ska man helst köpa en röd i stl. 92...

Detta är mina fynd. Ja faktiskt, riktiga fynd!


Skalkläder!


från skattkammaren och polarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0