För er nyfikna nosar!

Mitt liv tycks aldrig vilja stanna upp och ta det lugnt. Nej, snarare tvärtom. Mitt liv är som en jävla såpopera, alltid dramatik.

Många som läser min blogg är ju även vän med mig på facebook och har sett "vad som hänt". Min status är nu mera singel... eller kanske snarare "it´s complicated". Mitt komplicerade förhållande är inget jag tänker berätta mer om här. Men jag väljer att ta upp det för mina inlägg kommer vara lite annurlunda, alltså Carl kommer inte ha den platsen han haft.

Saker som hänt är helt och hållet mitt val (vilket inte gör det lättare för den som tror det) och jag har valt att dela på oss ett tag framöver. Min (eller vår) situation är inte helt klar än. Det är mycket vi måste prata igenom, ang. barnen och bostad osv. Men just nu bor vi tillsammans, i var sitt rum tills vidare, tills vi ser hur kan lösa saker och ting på bästa sätt för oss och framföra allt våra barn. Där sätter jag punkt. Nu kan ni får spekulera bäst fan ni vill.

lugnet efter stormen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0