RUBRIK

Det har inte blivit så mycket uppdaretat det sista. Min vardag är lite upp och ner för tillfället, och det är mycket av mitt privatliv jag inte vill hänga ut här på bloggen så i stället har det blivit att jag inte lagt ut något, av någon anledning.

Men visst händer det saker jag kan dela med mig av som inte rör det privataste av det privata. Jag hoppas på att kunna uppdatera er på det lite senare idag när barnen somnat.

Nu ska jag rör ihop någon form av köttfärsröra och pasta... hoppas det är något som faller fröken "blanda inte min mat för då dör jag" i smaken.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-24 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0