Veronica

Som sagt. Igår var jag en av alla Boråsare som stod och trängdes i duggregn på torget och kollade på Veronica Maggio. Hon är verkligen en av mina favoriter, just nu i alla fall. Allt går liksom i perioder för mig.

Jaja, jag blev som 13 år igen. Stod och sjöng med, dansade och ja faktiskt så fällde jag en tår...(ja, jag kände mig aslöjlig, jag var ensam som tur var!).

Och här hade jag skrivit massor med bra text som av någon jävla anledning försvann så skitsamma! Ni får lite bilder från gårdagen istället! Ska bara tillägga att jag köpte en signerad skiva.

Vi käkade middag på Grand innan

 

carl och jenni

 

Jag tog en Ceasarsallad, jättegod var den!

 

Veronica Maggio på scenen

 

Jag bjuder på en jättekass bild på oss

(jag = blöt hund, eller tjej då!)

 

Sen var det dags att gå hem och vina!



Kommentarer
Postat av: Nikki

älska bilden på dig och veronica!

sådär "jag mötte en kändis" :)

2011-07-17 @ 00:52:52
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0