Djurparken

I söndags tog jag med mig Eliisa och Tyra till djurparken. Det var riktigt mysigt att traska runt där baland griniga ungar och gapiga föräldrar (haha, Tyra sov halvavägen så hon och jag bidrog inte till detta).

Vi hade faktiskt riktig tur denna gången och fick se Lodjuren! Jag har aldig sett dem förut. Lodjuret är ett av mina favoritdjur, de är så fruktansvärt söta. Tyvärr blev alla bilderna så tråkiga på Loen, han tittade bara bort. Efter drygt 3 timmars traskande på djurparken och lite lek för Eliisa i skogen så avslutade vi med att ta en lott, och vi vann! Kanske har de där 3 4-klöverna jag hittade i stugan i helgen något med saken att göra?


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad sött när hon kramar grisen! Ser nästan ut som hon leter efter hjärtljudet. ;)

2011-06-28 @ 10:47:35
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0