Dag på stranden

Vilken underbar dag vi haft idag. Riktigt kanonväder hela dagen! Redan igår bestämde jag och Anne att vi skulle ta oss ut till Sjömarken för att gräva, sola och bada. Och tänk vi gjorde faktiskt allt av det! Jag som inte trodde att jag skulle bada i första taget! Jag måste säga att det var riktigt skönt för att bara ha varit riktigt varmt i 1 dag! Jag, barnen och tvillingarna var ute i närmare 3 timmar. Det syns på min rygg kan jag lova. Jag var ju tvungen att stå vänd så Lilly inte skulle få allt för mycket sol på sig (mummelmullel, blir väl inte brun i år heller!, men nästa år då jävlar har jag inga ungar som behöver sitta i skuggan och inte behöver solskydd, då kan dem leka ihop medan jag steker!)

Jag hoppas på fler lata dagar vid stranden (kan jag ju glömma, börjar ju jobba nästa vecka!).


mums med jordgubbar!

 

2 och ½ fina flickor

 

Tyra bestämde att hon också skulle ha en stol minsann!

 

jag fick vara med på bild!

 

Lilly fick faktiskt också bada, hon gillade det massor

 

Tyra körde lite lerinpackning!

 

badet fortsatte hemma!


Kommentarer
Postat av: Annie

Mysigt, jag vill också solbada nån dag.. Sjömarken är ju perfekt! :D

2011-06-28 @ 22:16:30
URL: http://anniemolarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0