Ännu mer kräk och bajs

Hos oss just nu:


Jag går upp idag. Carl ligger i sängen med Lilly. Dem är sjuka. Undrar vem som är sjukast? antagligen Carl som gick upp flåsandes i natt och kräktes! Det blev soffan för honom resten av natten. Själv har jag varit vaken i ca 2 timmar i natt med Lilly som haft magknip, hon bajsade massor! Tank jo gad att Tyra sovit som en liten gris hela natten så jag sluppit bli väckt av henne också.

Jag säger bara fy fan! Jag vet vad som väntar mig...konstigt vore det annars.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Usch, vinterkräksjukan. Jag hade det för inte så längesedan. Att båda har fått det också =( Man blir ju så svag och febrig.

Ge dem bananer, och potatis (basiskt), bubbelvatten, cola, kokt mat- så att de behåller maten och inte får ut det från antingen det ena eller andra hållet. Hoppas det går över fort!

2011-03-17 @ 10:33:21
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0