Inte direkt något lammkött

Jag är 25+. Egentligen är de ingen ålder alls men ändå känner jag mig ganska gammal faktiskt. Snart 30, och där efter 35. När mamma fyllde det (35 alltså) så fick hon 35 rosor av pappa och blev nersprutad av champange. Vi var i Finland och det var en jättefin sommar. Det känns inte alls så länge sedan för jag minns det så väl, men det är 20 år sedan! Jag tror det är därför jag känner mig gammal, för jag vet hur fort tiden går.

Nu ska jag inte tala mer om min åldersnoja. Det är ganska löjligt att ha när man bara blivit 25. Det finns ju inget jag kan göra åt det liksom och äldre kommer jag bli! Jag är ganska nöjd faktiskt med vad jag uppnått och fått trots min låga ålder, 2 fantastiska barn och lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0