Kåt på ljus

Jag älskar min nya kamera, verkligen ääälskar den! Något mer jag älskar är denna bilden av Marilyn Monroe.



Ljuset är helt fantastiskt, bilden är fotad framför ett stor hotell fönster i en säng av... ja nu minns jag inte vad fotografen heter.! Åter igen till min kamera. Nu när jag har den och själv kan välja inställningar med bländare och tid kan även jag få till detta underbara ljus som på bilderna! Vilka fantastiska porträttbilder jag kommer få på familjen utan att behöva ljusstätta, precis som på bilden ovan. Idag testade jag med Tyra. Jag drog ner våra vita rullgardiner i vardagsrummet och ställde henne framför. Fantastiskt! Nu ska det bara finslipas lite!

Vad tycker ni?


var tvungen att fota mig också, fast jag var så nedrans ful!
TÄNK PÅ LJUSET!



haha! ett försök till marilyn bilden för 5 år sedan
men ljusatt, inte lika bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilka fina bilder på Tyra! Vill också ha en kamera igen så jag kan ta lite bilder på Ellicka innan hon blir för stor.

2011-03-15 @ 23:20:22
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0