Fantastisk dag

Vilken underbar dag vi haft idag! Inte nog med att jag städat hela lägenheten från topp till tå... golv till tak och tvättat 3 maskiner med tvätt så har vi (jag och barnen) fikat och blåst bubblor på stan och knallat runt. En helt fantastisk vårdag, och nu hoppas jag på fler nu

Här kommer en bildbomd med bilder från dagen (det är svårt att välja mellan ca 150 bilder)


liten tjej fikar


sötastekakan, jag måste göra sånna själv!


Lilly satt med i vagnen, ja ni skymtar en ny, helt ny!


Bubbel blåsning vol. 1


Bubbelblåsning vol. 1


Bubbelblåsning vol. 2
första bubbelbehållaren spilldes ut så vi köpte en ny


Bubbelblåsning vol. 2


Kommentarer
Postat av: Lulu

Ser mysigt ut, riktigt vårigt :D Bubblor är kul!

2011-03-25 @ 09:10:38
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0