Fredag med tjejerna

Mina sötnosar och jag har haft tjejhäng ikväll. Mr. Man är ute med jobbet. Dem ska käka på Borås "finaste" restaurang Svenska Krogen (en gång var jag och Carl där, 2000 pengar gick vår kväll på, men det var det värt!). Jag är ganska avis men vi har haft det bra med våra stjärnor och mineralvatten.

Barnen sover sedan 20-tiden, vilket är ovanligt (inte för Tyras del utan Lillys). Så nu ska jag ta tag i berget med kläder som ligger hemma, och det är ingen tvätthög jag syftar på. Nej jag har så mycket kläder så jag skulle kunna fylla en blå IKEA-kasse och allt ska säljas! På söndag slänger jag ute ett gäng Katvig plagg som vi både tröttnat på och vuxit ur, lite annat blir det nog också.


stjärnor i mänder!


Kommentarer
Postat av: nikki

så fina de är!

2011-03-04 @ 22:01:00
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0