En glad överraskning

Vilken glad överraskning jag fick imorse när jag kikade in på mina Tradera-aktioner. 4 sålda objekt sedan igår när jag la upp aktionerna. Sammtidigt som jag blir glad över att folk väljer köp nu så känner jag mig lurad. Speciellt när en och samma person köpt 3 av mina 4 sålda objekt. Jag måste ha satt ett alldeles för lågt köp nu pris helt enkelt.

Men jaja, sammtidigt så har kläderna hängt med ett tag och det i sin tur kanske är köpta beg. så man inte kan med att ta alldeles för mycket heller, även om allt är i mycket fint skick. Jag förlorar faktiktiskt inte så mycket på dem i slutändan... Det är nog fördelen med att köpa märkeskläder!

Nästa vecka ska jag lägga upp massor an Polarn o Pyret plagg. Nu kör jag bara på MOLO och Katvig. Hoppas det går lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0