Inte som igår

Jesus. Jag är gammal, trött och helt slutkörd. Jag kan inte påstå att Ella uttnyttja det igår, men det blev alldeles för mycket. Ingen utgång, jag åkte hem. Antar att det blir så efter en vecka med jobb, barn och vakna nätter. Det positiva med en tidig hemgång är att man är pigg dagen efter. Det är bra, speciellt när det är man själv som ska upp på morgonen!

Mer saker som är bra är att barnen under håller sig själva. Lilly leker med klistermärken och Tyra pusslar. Och en annan sak, det fanns bubblat vatten i kylen! Undrar om det var färdig bubblat åt mig?

snygg var jag igår i all fall

 

idag? lite sliten...


Kommentarer
Postat av: Nikki

Lite Twiggylook. Snygg!

Snygg som sliten oxå.

2011-10-15 @ 09:43:34
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0