Lugn kväll

Vad händer? Är det min tur att åka på denna nedrans förkylning som hela familjen haft? Trodde jag hade klarat mig med 3 dagars feber för 2 veckor sedan men... nu känns det inte så längre. Näsan är täppt och rinner på samma gång. Halsen är ömm, huvudet bultar och kroppen trött. Jag hoppas just att det bara är tröttheten som yttrar sig på ett jävligt otrevligt vis, för vem har tid att vara sjuk!?

Kvällen blev inte som jag förutspådde, faktiskt tvärtom. Visst barnen somnade sent, men de har varit snälla som små lamm hela kvällen. Det tackar jag för. Nu ska jag se om jag kan slänga ihop något ätbart hos mina föräldrar. Dem är i stugan och har tagit med sig den mesta maten... smart av mig och tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0