Pigg som en mört!

Jesus! Jag har sovit 7,5 timma i natt! Helt otroligt, jag tackar min ungar så mycket för det, för idag behövs verkligen en utvilad mamma. Det vankas nämligen kalas hos oss. Carl är i full gång med att sätta ihop smörgåstårtan, och jag tar en paus medan barnen leker så fint (och stökar ner allt jag städat, suck...).

Snart är det min tur att stå i köket. Jag ska montera en tårta och diska. Det finfina jobbet får jag...disken. Jag kan inte riktigt släppa att jag sovit så bra i natt, det känns så nedrans bra att jag fått mersmak. Sööömn! Bara en gång gick jag upp i natt till Lilly och gav henne flaskan, men det gjorde jag nästan i sömnen. Synd bara att jag inte ser så utvilad ut som jag känner mig, det är nog dags att snygga till sig snart.

Förresten, vi har Veronica Maggio race här. Det är 3dje gången skivan rullar nu... "Jag vill lyssna på Verjoooonika Madjjo!!" Bäst att göra som hon säger, idag vill vi inte ha onödigt tjaffs. Bara ett förresten till, det är väldigt roligt när ens 3 åring sjunger saker som "jag är för full, du är för ung...", haha! Hon kan banne mig varenda låt den ungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0