Då kom Soc in i bilden... öh?

Anonym om Ensamma veckan.:
Funderar fan starkt på att anmäla dig och din."kille" t soc. Stackars barn alltså
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.251.171.124

Då undrar jag på vilka grunder du skulle anmäla och vad skulle du säga?

"- Hej, jag ringer från någonstans uppåt i landet (av din IP-adress att dömma) och jag skulle vilja anmäla ett par i Borås till er för... på mammans vecka med barnen får de åka varn sammanlagt 1 timma om dagen och vara på förskolan 9,5 timmar för mamman måsteöverllt! Detta tycker jag är orimmligt! Och sen så Undrar hon i sin blogg om barn behöver äta middag, det behöver dom ju eller hur!?"

Daaaa idiot! Det var nog den mest korkade anonyma kommentar jag någonsin fått!


Kommentarer
Postat av: Nikki

:O

2012-02-23 @ 07:21:24
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Anne & Jenni

VILKEN KORKAD IDIOT, hahahaha jag tror jag dör lite. Hört talas om IRONI!? Kanske ska lära sig att läsa texter bättre?

2012-02-23 @ 09:50:44
URL: http://nattstad.se/twinside
Postat av: cicci

nästan alla barn som har arbetande föräldrar får ju vara så länge i förskolan så det är väl inget märkvädigt med det. sikket jävla pucko som ens skriver så! och sen måste inte barn ha mat varje dag...räcker det inte med maten dom får på förskolan?? hahahahaha

2012-02-23 @ 19:06:05
Postat av: Johanna

Jag antar att människan inte känner dej eller har egna barn! Gooo Anki!! Älskar din blogg :) Njut av en "barn-fri" vecka!

2012-02-24 @ 19:03:37
URL: http://krakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0