Härliga slöa söndag

Efter att ha sovit bort dagens typ mest produktiva timmar så har allt hos oss blivit förskjutet eller ogjort. Lite ångest har jag över att jag inte hann svepa igenom lägenheten med dammsugaren, vi har stora katt och dammtussar överallt! Ändå är det bara 2 dagar sedan jag dammsög... det ser seriöst ut som att det är en vecka sedan...!

Nu ska jag äta klart min munk och drick mitt glas mjölk innan jag börjar förbereda morgondagen. Frukostlådor ska göras och kläder ska tas fram, dåde till mig och barnen och jag ska försöka få ihop någon form av lunch. När allt det är klart ska jag sticka på mitt lite halvhemliga projekt tills Carl kommer hem från Oslo.


enklaste middagen idag, korv med bröd.
wtf, ungarna älskar det, korv är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0