Jag är så glad att du finns min syster

Godmorgon på er!

Tyra vaknade så där oförskämt tidigt idag, 05:20. Jag orkade verkligen inte att gå upp då, jag har haft alldeles för många turer upp och ner ur sängen för det, det märks att Lilly fortfarande inte är okej. Det svåraste var nog ändå att somna om efter att Tyra ropat att Besten och trollen kommer och trollen, trollen, trollen mammaaaa! Trodde ett tag där att jag skulle behöva gå upp kl 03. Men Tyra tog sitt förnuft tillfånga och somnade om. Men som sagt, 05:20 det orkade jag inte med så Tyra fick gå upp själv och leka på sitt rum.

Idag är det min sista VAB-dag innan helgen. Om barnen är sjuka nästa vecka får Carl vabba, jag måste tillbaka till jobbet. Man tycker ju att efter 1 vecka och en helg så borde barnen vara tillräckligt friska för att inte bli sjuka med en gång igen. Det hoppas jag i vart fall


Det härligaste som finns är att hör hur de skrattar tillsammans, åt samma saker, sånt man inte förstår själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0