Listig, nej...

Jag är helt slut! Att vara hemma med sjuka barn tar kål på mig. Inte nog med att dem är griniga så blir man det själv också. Störd sömn och en förkylning har jag drabbats av. Hoppas att Tyra inte är lika känslig imorgon och att Lilly inte är på sitt retligaste humör. Nu måste dem ju ta och bli friska, nästa vecka vabbar jag inte!  

Jag hade planerat att städa och dona ikväll, men jag orkar inte. Jaja, samvetet mår inte så dåligt av det ändå. Jag har fått massor av saker gjorda på dagen (vikt tvätt, tvättat 3 maskiner tvätt, bäddat rent i sängarna, damsugit, rensat igenom hela sovrummet, torkat damm + allt det där med laga mat, diska och leka). Fan! Nu får jag visst dåligt samvete, jag hade ju tänk att måla listerna i hallen! Undrar om vi ens har penslar hemma? Måste leta!

Hejdå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0