Ut på äventyr!

Vi räknar väl 07:02 som sovmorgon då eller? Jag somnade strax innan 00 och känner mig ändå rätt så pigg. Jag lovar att om klockan hade varit 06:25 så hade jag inte varit lika pigg, antar att mycket sitter i psyket också.

Jag börjar fundera på om Tyra lider av nattskräck. Jag får nog kolla i mina barnböcker här hemma och googla lite på det. Jag tycker hon alldeles för många nätter det sista vaknat och gråtit i panik. Det värsta är att hon är helt okontaktbar också. Säger man någon ylar hon bara mer, och så vrider hon och vänder på sig som om hon har kramper i kroppen. Lite som hon tjejen i Exorsisten. Haha, det kanske det Tyra behöver... en exorsist.

Näe, nu har jag inte tid mer. Här måste vi börja rycka tag idagen. Kl 10:00 går bussen ut till skogen där vi ska hälsa på min Ponny och hennes familj. Väntar mig en dag med massor av bus, och ikväll kommer jag väl vara helt slut!


min lilla storing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0