Gegghjärna

Vad bra vår första morgon gick. Måste varit min planering och en inte allt för trött mamma. Tack mina ungar som ändå lät mig sova ganska så bra, även om båda låg bredvid mig och gnydde mellan varven. Eftermiddagen har också varit kanon. Det har nog med att göra att jag kunde hämta barnen 1 timma och en kvart tidigare, tackar jobbet och pappa för det!

Imorgon blir nog morgonen kaos. Jag är helt lam psyket och orkar knappt gå på toa, vill inte äta och tycket faktiskt att livet mest suger. Jag hade till och med uppe ungarna 40 min längre idag bara för att ha något som driver mig framåt. Disk, dammsugning och tvättvikning står på morgondagens schema.

Nä fy fan, nu lägger jag mig och hoppas att jag somnar innan klockan blir 2...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0