VAB dag 1

Jag har dragit på mig den officiella mamma uniformen, tights och långt linne följt av en hoodie. Det har vankats VAB idag. Min första VAB-dag i mitt liv. Carl hade sin första arbetsdag idag så, det var ganska så självklart att det skulle vara jag som blev hemma.

Lilly snorar mest hela tiden men (pepparpeppar ta i trä!) det har blivit mycket bättre under dagen och om man jämför med igår. Och Tyra hostar så hon kräks men (pepparpeppar ta i trä, igen!) det har varit lugnt på den fronten också, fast hon har börjar snora lite istället. Så på onsdag ska dem skyfflas fort till skolan igen!

I och med att febern hållt sig borsta så har det varit ganska glada miner här hos oss ändå, bara lite överkänsligt. Men så blir det kanske med två mammagrisar?


favvo lunchen, makaroner och fiskpinnar


ludde vet precis vart han ska spana för att få något gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0