Style by Tyra

Här hostar vi alla upp vårt sista slem och snyter ut vårt sista snor. Jag vet inte om det är önske tänkande, men för min del stämmer det i alla fall. Jag har varit sjuk i närmare 3 veckor nu och börjar jag äntligen se slutet på detta elände. Matlusten är påväg tillbaka och jag kan nästan andas djupt utan att få en astmaattack. Jag antar att barnen kommer vara krassliga fram till våren, men nu är de väldigt lite klassliga så jag anser dem redo för förskolan i morgon!

Idag har jag fått iväg den första högen kläder, så skönt! Bara 1000000 plagg och 5000 skor kvar! Idag skulle vi egentligen fått besök, men det sket sig visst? Tråkigt när folk inte hör av sig för ens på eftermiddagen och man suttit hemma och väntat en hel dag i onödan. Jag hade faktiskt planerat att låta barnen andas lite frisk luft idag och gå till stan för att handla en papperskorg. Men nu har det skitit sig, det hinns inte med helt enkelt. Vi får göra ärenden i helgen i stället. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0