Utslagen älskling

One down one to go, eller jag kanske ska ändra det till tow to go?

Tyra grät sig till sömns för ca 10 min sedan. Hon fick ingen frukt nu innan lunchen och då brast det för henne. Lika bra! Hon behöver nog sova efter nattens snyfftande och morgonens tidiga uppgång (först strax innan 5, jag antar att hon somnade om för hon gick inte upp ur sängen för ens vid 6). När jag insåg att Tyra började decka i sängen satte jag på välling vatten till Lilly. Hon får egentligen aldrig välling på dagen längre för att sova men... men får ju ha sina knep! Tänkte att jag själv skulle få mig en lur nu på dagen nämligen.

Fast just nu ser det mörkt ut. Lilly sjunger på sitt rum och låter inte det minsta trött fast hon brukar sova runt den här tiden. Typiskt! Antar att hon är inställd på att äta korven som ligger på diskbänken och väntar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0