Rullstols racet

Alltså, om man tycker denna textren är stötande: "eller så har dem helt enkelt ett rullstolsbundet barn som varken kan prata eller göra någon som helst ljud ifrån sig" så förstår jag att detta "Nej för de har ingen att jaga?" är "värre".

Men gott folk, vad hände med ironi och "ta det med en nypa salt". Att folk faktiskt tagit åt sig av att jag skrivit en jämförelse med en 1 åring och en 1 åring som sitter i rullstol är ju helt fantastiskt!
Och skriver man en så idiotisk sak som: "för du tror inte att de som har rullstolsburna barn har det lite jobbigare än de som har frisk barn?". Daaah? Jo men det är ju klart! Men fortfarande så kan vi inte komma undan med att  om ens 1 åring var tyst och satt stilla hela tiden så hade det väl varit lugnare hemma (aka satt i rullstol och var stum)?

Jisses! Det är ju inte direkt så att jag skrivit att jag tillhör KKK och tycker massa extrema saker.

Och tack du i 033 området som lämnade denna fina kommentar:

Anna
om Till anonym:

Vilken jävla idiot du är. Ändå.

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.252.97.209 



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag heter Anna ju! Men de var inte jag..

2012-01-25 @ 10:19:53
URL: http://luene.blogg.se/
Postat av: maddes färg och form

Tröttsamt att folk alltid ska ta allt på största allvar!

2012-01-25 @ 11:34:54
URL: http://maddesfargochform.blogg.se/
Postat av: Nikki

Så jävla pk behöver man ju inte vara! :) lite roligt ändå när vissa saker provocerar så mycket.

2012-01-25 @ 15:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0