Snart vinkar jag adjö!

Jag la en pizza i morse, BLÄ! Men gud vad värt det känns nu efteråt. Inget "har slem i halsen konstant" illamående, dagen räddad med andra ord!

Hos oss är det lugna gatan. Jag har städat mest hela morgonen, Tyra byggt lego, Lilly har lallat runt och nu sover hon. Carl är en helt annan historia, han har drabbads av "hjärntumör", och sover. Äh inte mig emot, det är lugnt hemma och det är bra!

Idag ska jag på spa. Okej, jag ska till skogen och basta hos min bästa ponny, vi ska dricka lite vin och öl, tjöta så öronen blöder och sedan får vi se vad kväller bjuder på. Jag var "ute" igår med min pappa, men han var alldeles kalas för mig, Carl också så jag bestämde att Carl skulle hem så pappa fick kalas vidare själv.
2 glas vin igår och massor av jagande av vuxna män är inte vad jag kallar lyckad utekväll direkt. Men det var ändå ganska mysigt, ganska lagom med 1 timma på stan. Känner mig inte riktigt 100 än faktiskt. Influensan sitter i fortfarande även om min feber är så gott som borta.

Nu är det dags att börja förbereda lunchen så hjärn-patienten inte behöver anstränga hjärnan så mycket när jag försvinner.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhopp jag hade planerat snitt p.g.a säte ;) jo mitt snitt är ganska högt tyvärr :)

2012-01-29 @ 10:02:01
URL: http://annaalgootsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0