Byrån del. 1

Igår fick jag hem min fula byrå, eller barnens. Den är verkligen helt spacead innuti, mosaik, glas i olika färger, väv och folie. Vilket hembygge, vilken bar! Utanpå är den söt, och om man bara tänker att den är i en annan färg blir den ännu sötade. Men som sagt innuti är den helt sjuk. Jag var tvungen att filma den för att ni ska förstå charmen med den, för jag tror vekligen att det kan bli något bra av den. Men frågan är bara VAD?

Förvaring av spel, pussel och böcker? Ett hem för barbies och ponys? TV och film skåp? Något bra kommer det bli och jag har ju lite tid att tänka.




Kommentarer
Postat av: Nikki

Väldigt fin utanpå och väldigt tokig innuti. Haha! Det går nog att fixa till något. Skitbra idé att ha spel och pussel och sånt i. :)

2012-04-01 @ 07:52:22
URL: http://nikkilili.blogg.se/
Postat av: Josefina

Haha, så sjukt otippat när man ser skåpet oöppnat! Sicken kreativ människa som gått loss där i :)

2012-04-01 @ 08:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0