Är det helg nu?

Av någon anledning har jag fredagskänsla, vilken besvikelse det är att komma på att det bara är torsdag och listan på att göra saker är ungefär en mil. Först och främst ska barnen i säng och jag ska få i mig någon mat (antagligen kalla köttbullar som jag äter sammtidigt som jag hänger tvätt). Sen är det bara att sätta igång med det roliga (torkagilv, speglar och ytor, bädda, sortera och packa). Anledningen till att det är så mycket att göra en vanlig sketen torsdag är för att inget (och då skojar jag inte) har gjorts på hela vecka.


Hua! Bäst att lägga ifrån sig telefonen och lägga barn så jag också kan få somna nån gång och vakna till fredag.



Förresten hur söt var inte Lilly idag när det vankades förskolebild. Min älskade lilla snoriga surpotte tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0