Uppdrag granskning

Jag känner mig faktiskt inte alls klar med gravidmage och bebis. Men nu har jag bestämt mig, aldig mera barn! Tack Uppdrag Granskning.

Fy fan! Jag tycker det är bra att frågan tas upp, men att ägna ett helt program åt stora fel under förlossningar, fail! Detta skrämmer ju bara kvinnor, ännu mer! Jag som lobbat för att föda barn är lätt som en plätt men nu... ja det är väl lätt och inte så smärtsamt som vissa påstår att det är men detta med problematiken. Waaa, jag blir skiträdd! Föd för fan inte barn! Betala hellre extra för ett snitt, och ha en fungerande fiffi och slipp att skita ner er. Det är jobbigt nog att bajsa på sig som vuxen när man är magsjuk, vilket bara håller i en kort period.



Aldrig mer bebis i den här magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0