Luris!

När man har barn som är sådär, ja runt året kan vi säga så vet alla som är föräldra (andra också kanske??) att när de blir tysta så betyder det att något inte riktigt är som det ska! Det händer antagligen endel förbjudna saker som barnet ifråga helst inte vill att man som förälder ska se, för då...då får man som barn inte göra det där EXTRA roliga längre!

Idag trodde jag en sån där extra rolig aktivitet höll på att utföras, för plötsligt blev det alldeles tyst i vardagsrummet där Tyra var. Jag smög in för att kika, såg henne ingenstans, men så plötsligt hörde jag lite ljud bakom soffan! Där satt hon alldeles tyst och stilla....och lekte med helt oförbjudna saker! Snacka om att jag kände mig dum när jag kom och störde mitt i tonbygget! Vilken luris hon är ibland!

(Förresten så kunde jag inte hålla mig och testade Tyras nya Po P kläder jag köpte igår, jag trodde att str. 80 skulle vara jättestort, men ICKE! Po P´s kläder verkar ligga ganska rätt i åldersrekomendatioen för storlek! Så klänningen och tightsen kunde hon minnsan ha nu, och säkerligen ett tag framöver också...lite stort var det ju!)


vad gömmer sig bakom soffan? LEKSAKER!


Luris i nya kläderna! + Makkapakka som hon fick igår av sin pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0