Måndag, check!

Måndag (idag): Handla, posta saker, städa , tvätta...

Varför är det alltid städa som blir kvar när det gäller mig? Varför är det alltid stökigast på kvällen när jag vill/behöver sova? Varför varför varför måste det städas nu?!

Jag måste verkligen sluta skjuta upp saker! Och med saker menar jag främst att städa! Allt på listan blev gjort idag, bara ett misstag med handligen, jag glömde maskindiskmedel! Det gjorde jag säker omedvetet (medvetet) för att jag tycker saker som förknippas med städ är tråkigt! Bläää!

Jaja, jag får väl "ta tjuren vid hornen" och bara göra det!


min gosigaste!


Kommentarer
Postat av: Anne & Jenni

hehe fan va söt hon är :D a ja vet den e ju mkt bättre än den förra iaf, :D

2010-02-04 @ 08:43:28
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0