- 5,5 cm fläsk

Min träning har gått lite dåligt de 2 senaste veckorna, suck (barn som sover dåligt, sjuka barn och sjuk själv)! Istället för varje dag på gymmet har det varit 2-3 dagar. Okej. Bättre än inget men det har medfört att jag inte fått de reslutat jag strävat efter.

Aktuella mått:

midja 76 cm (-2 cm)
mage+lovehandels 94 com (-1 cm)
stuss 99 cm (-2 cm)
lår 59 (oförändrat !?)
vader 36 cm (- 0,5 cm)

Vikten har jag faktiskt ingen som helst aning om, men det gör inte så mycket, det säger ju egentligen inget om resultatet. Jag ser hur min kropp ändrar form och snart är mitt forna jag som bortblåst. Hela kroppen jag verkligen dragit ihop sig och lyft, på ett vis jag aldrig trodde kunde hända. Men det är väl så att hårt arbete ger resultat! Igår när vi körde ett hårt benpass (alla pass är hårda!) så trodde jag att döden snart var nära, och då vet man att man gör rätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0