Dag 4, Fredag

Fredagen blev som sagt en liten avvikelse för dieten, BBC party med jobbet är ju inte direkt något jag dissar för en nedrans diet som går att göra vid ett annat tillfälle. Det som blev min "synd" vad ändå väldigt oskyldigt (förutom alkoholen). En bit kött och grönsakswok fick jag i mig, ja eller par bitar melon och ananas också.

Ätit idag:

07:30 Frukost: 1 dl Yoghurt
10:30 Mellanmål: Protenshake
12:30 Lunch: 2 ägg och ca ½ dl keso
17:00 Mellanmål: Proteinbar (när alla andra åt chips...)
20:30 Kvällsmat: En köttbit, grönsakswook, frukt
massa alkohol....

Ganska ok ändå. Jag trodde att jag skulle vräka i mig grillat, för jag ääälskar grillad mat. Men nej, så blev det inte. Mycket för att maten smakade tändvätska och köttet var jättesenigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0