Dag 9, Onsdag

Jag drömmer om dumle, lakritsnappar och suranappa. Guuud vad jag vill ha godis. Jag kommer inte ifrån  godis suget. Jag har insett att jag måste fått i mig jävligt mycket socker utan att ha vetat om det. Typ, med flingorna (självklart!), sylten till gröten (också självklart! fast jag gör egen!), smaka på Tyras yoguhurt, ta en liten fika med Tyra på dagen och snaka på hennes kex, smyga äta en chokladbit, smaka på Tyas glass när det börjar smälta... listan tar inte slut där. Idag kunde jag inte hålla mig undan från synden. Jag har syndat och det med råge!

Ätit idag:

08:30 Frukost: En kopp kaffe och äggröra (2 ägg, 2 msk keso och 1 tsk sambal, hemligheten för att få den riktigt god är att bränna keson lite, smakar precis som varm macka med riktig ost!)
15:30 Middag: (här kommer den) Lilla menyn...utan läsk!
21:00 Kvällsmål: (jag vet försent!) En bit ryggbiff.

Alltså det här med regelbundla tider går sådär för mig ser jag (försöker leda bort synden).... Hua, det sorjliga med hela Mc incidenten är att jag inte ens har ångest för det! Jag känner hur min kropp skriker efter annat! Jag börjar till och med tvivla på att grönsakerna kommer "hjälpa" mig. Jag vill ha riiis!


Kommentarer
Postat av: anonym

Usch, bilden..

2012-04-05 @ 09:07:32
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0