Förra veckan på gymmet

Jag är stolt över mig själv! Hela förra veckan blev det träning. Vi kör på hela denna veckan också! Måndag, onsdag och fredag har vi kört ben och rumpa. Tisdag och torsdag har det blivit överkropp, armar och rygg. Magen har fått hänga med varje dag. Här ska ni få ett litet kollage från förra veckan på gymmet.

Denna veckan ska jag slänga ut en bild på mig i min "nakenhet" så man kan ta före och efter bilder varje eller varannan veckan. Jag tror att min kropp kommer formas ganska fort, faktiskt. Ska bli kul att se.

(Förresten, - 4,5 kg fortfarande men tänk då på hur mycket muskrer man fått istället, känns bra!)

skeptisk till en hel veckas träning


heja min nya rumpa och snygga ben!


tisdag, vi tränar... ja ni ser?


inser på onsdagen att jag börjar få mellanrum mellan låren, yeey!


torsdag, slutet på vecka, jag försöker gömma mig från mina Hitler´s


jo men okej, snart kanske jag är lika musklig?


jag står och pausar i bakrunden lite, sedan blev det benpress igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0