Gröt till frukost

Idag laddade jag upp med ordentlig frukost. Gröt kaffe och... tårta?



Jag kände att jag behövde en bra start på dagen. Imorse bar det av till gymmet innan jobbet. Lika bra att få det gjort när vi ändå hade en lucka utan jobb imorse. Måste säga att träningspasset idag kändes dåligt, lika så igår. Jag känner mig väldigt ofokuserad och trött i kroppen. Antagligen har jag mycket att tänka på och... ja trött är väl inte konstigt med tankte på hur Lilly lever rövare på nätterna.

Imorgon blir det ett benpass. Hoppas att jag presterar bättre då. Jag måste helt enkelt! Ett stort plus med gårdagens träning är att jag har träningsvärk i magen, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0