Nya siffror

Aktuella siffror:

Lår: 59 cm (från 62 cm, 58 cm mätte jag precis innan jag blev gravid med Lilly)

Midja: 78 cm (från 83 cm, 67 cm mätte jag precis innan jag blev gravid med Lilly)

Mage + Lovehandels: 95 cm (från 103 cm, 98 cm  mätte jag precis innan jag blev gravid med Lilly)

Rumpa: 101 cm (från 103 cm, 103 cm mätte jag jag precis innan jag bleb gravid med Lilly)

Vader: 36,5 cm (från 38 cm)

Men jesus! Snart är jag i alla fall tillbaka till innan jag blev gravid med Lilly. Rumpa, mage och lovehandelsen är ju till och med mindre! Saken är den att jag känner mig större nu för jag är "lösare". Jag behöver tighta till mig rejält! Men jag är ändå nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0