Det här med vikten

Just nu står jag nog ganska stilla viktmässigt känns det som. Jag har inte alls varit lika flitig att besöka gymmet, pga ond hals och riktigt tråkiga tjejbesvär. Jag får trösta mig med att jag äter för att gå ner (okej tjejvecka=lite synda) och att jag faktiskt promenerar på lunchen, även om det bara är 20 min så är det i alla fall något!

Och denna veckan fick inte direkt inte en bra start. Vardagsbestyr kom före min träning, typiskt att ha en sjuk sambo som inte kan ta han om hemmet, haha!

Nej! Skärpning på mig, jag ska till och med öka min viktnedgång till 1 kilo i veckan. Jag bestämde mig helt och hållet för det i helgen. Total byxångest greps jag av då. Jag kan seriöst ha allt från str. 28-32 i midjemåttet. Även om det är kul att kunna knäppa ett par 28:or som jag inte kunnat sedan....4 år sedan? (måste vara stora i storleken!) så såg ju magen ut som en överjäst bulldeg som hängde över, inte det minsta snygt! Jaja, jag insåg vekligen att jag inte vet min stolek, allt beror på vilken modell det är på byxorna och så vill jag inte ha det! Jag vill kunna gå in i en butik, veta att str. 28 el 29 (mitt mål...!) passar och sedan gå hem!


promenixa!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Det vore heaven om man bara hade en byxstorlek, men man borde ju enas med sitt sinne och kropp att det inte förhåller sig så i verkligheten. Vad jag vet så varierar storlekar beroende på vilket märke det är. Det är väl bättre att då ha en strl 26 eller 27, då kommer troligtvis de flesta 28:or sitta lite lösare.



Det är inte alltid lätt att kombinera träningen med allt annat i sitt liv, speciellt inte när någon är sjuk i familjen. Var tränar du btw?

2011-10-04 @ 19:59:20
URL: http://luluscastle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0