Motivation

Jag får ändå lite ångest för att vardagen kommer emellan när jag egentligen skulle vilja vara på gymmet. Jag funderar på att börja träna på luncher istället...eller inte istället men, också. Så här ser det ut hos mig ibland när jag inte haft tid att besöka gymmet...


Nästa löning ska jag nog köpa mig ett sett från Rusta som kan vara bra att ha, och det var inte så fasligt dyrt heller. Sen tror jag till och med att jag kan få med Carl på det, han vägrar av någon anleding att börja träna... Jag menar, har jag fått med honom på att gå ner i vikt så får jag nog med honom på hemmaträning också. Haha, när vi bodde i Oslo fick jag honom till och med att ligga på golvet och köra pilates med mig!

199:- på Rusta

 

man måste hålla sig motiverad, på ett år kan det hända mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0