Del 12.

Vem trodde att jag skulle få ångest för att jag inte tränat!? Antagligen ingen som känner mig, men här sitter jag och känner mig riktigt dålig för att jag inte körde Pump igår. Hur mycket jag än ville träna så hade jag inte pallat det, anledningen? Jag satte in spiral igår och ni som har gjort det kanske inte heller riktigt gillade känslan samma dag?

Men nu känns allt bra igen, så imorgon får gymmet besök av mig och Tyra (om hon är frisk)! Jaha, det ni! Jag ska börja ta med henne till gymmet på onsdagar så hon får leka lite och gör något annat än att sitta hemma på eftermiddagen. Vi testade förra veckan och hon trivdes jättebra! Så på onsdagar knallar jag direkt från jobbet hem och hämtar barn sedan vidare till gymmet, lämnar barn och vidare till crosstrainern!

Måndagar, Onsdagar och Torsdagar blir mina bokade träningsdagar. Mer än så börjar jag inte med för på helgerna blir det mycket gång i och med att vi varken har bil eller körkort.

Förresten, vill vi veta hur seriös jag är på att få en snygg kropp att trivas i? Jo i helgen när jag gungade Lilly och Tyra gjorde jag knäböj efter varje gång jag puttatfart, säkert 15 st per unge! Och ibland har jag till och med tränat mage hemma, Jesus!

Nå mitt mål till December det vill jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0