Del 7.



Idag blir det ingen träning. Jag är trött, alltså sömnig. Jag skulle helst vilja värma mig under mitt täcke och dricka ett glas rött. Jo, hade jag haft något hemma kunde jag ha gjort det för jag har kalorier kvar att förbruka om jag vill!

Vilken miss jag gjorde idag förresten. Min lunch innehöll alldeles för mycket kalorier. Jag tycker det är onödigt att förbruka så många när jag ändå sitter stilla så mycket på jobbet. Och så kan jag inte njuta av middagen när jag kommer hem på samma vis. Nåja, jag blev väl ändå mätt av middagen men ja hade gärna tagit mer, eller ätit en kvällsmat bestående av rostad macka med ost och te, fast o andra sidan kanske jag kan få äta 3-4 nappar för mina sista kalorier...eller inget alls.


Nu har jag bara 41 kalorier kvar... vi får väl se om det blir något gott eller ingenting alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0